sábado, 30 de junio de 2012

NO ES PILLA RES!!

El dia 30, vaig llevar-me cap a les 08'30h per esmorzar amb tota la colla pesigolla (avis, mare, germans, amigues de la Kim, la Kim i jo mateix), i  com que era el dia que ella marxava de vacances cap a Thailandia, l'esmorzar també va ser "tradicional" koreà, com a despedida per a ella.
Mai havía esmorzat arrós amb algues, momos (com empanadilles amb verdures o carn), calamars amb verdures i altres coses que la veritat tampoc vaig arribar a descobrir que eren, però va ser un esmorzar "contundent".
Després d'aixó, agafar la motxilla i cap a la guesthouse, on em van acompanyar la Kim i les seves amigues. Un cop a lloc, vem anar a fer un café plegats (expresso!!) i després elles ja van marxar cap a l'aeroport.
la Kim, 1ª a l'esquerra
Jo vaig tornar a la guesthouse, i pel camí em vaig trobar un noi canadenc que també està a la guesthouse, i ja hem quedat per aquest vespre anar a prendre algo per Seoul.
Després de la trobada, ja em vaig instal.lar, i un cop instal.lat me'n vaig anar a donar una volta pels "voltants" de la guesthouse.
Finalment i per no perdre el costum, em vaig perdre una mica i vaig caminar molt més del que em pensava, però el fet de que fos dissabte tarda, va fer que trobés quantitats enormes de gent amunt i avall, i a més, resulta que ahir van començar les rebaixes d'estiu (tot i que tant ahir divendres com avui dissabte, els núvols i la pluja han fet acte de preséncia!!).
Per sort meva, he pogut arribar a la guesthouse sense donar gaires voltes, tornant a fer el camí que havia fet previament, ja que si haig de fer cas dels noms dels carrers i com estan escrits... em perdería segur!!
NO s'entén res!! Quasi tot està escrit en koreà (obvi), però un no està fet als caràcters cal.ligràfics....
Un cop a la guesthouse, escriure una mica, i cap a sopar.
Havent sopat em vaig trobar amb el canadenc i el seu amic koreà, i vem anar a prendre algo pel centre de Seoul, amb el resultat que vem acabar en un Club fins a altes hores de la matinada....

No hay comentarios:

Publicar un comentario