domingo, 10 de junio de 2012

NO VISA, NEW COUNTRY




El dia 8 de juny, vaig matinar per volar de Manado (Indonèsia) cap a Kuala Lumpur (Malàsia), ja que el meu visat acabava aquell mateix dia.
A les 04h em sonava el despertador i a les 4'30h, ja agafava la mototaxi per anar a l'aeroport.
Primer vol fins a Jakarta, i un segon vol de Jakarta fins a Kuala Lumpur, amb les típiques i eternes hores mortes entre vols, check in etc.... dels aeroports.
Just abans d'arribar al Kuala Lumpur International Airport, llegeixo que aquest està a 75km de la ciutat, i opto per mirar d'anar a Malaca en comptes de KL.
Al arribar a l'aeroport, miro d'informar-me per si hi ha algun bus cap a Malaca i em diuen que si, però que haig de canviar de terminal, primerament perque allà és on recolliré el meu equipatge (extravagances del païs...!!), i després, perquè és allà on hi ha els busos.
Canvio de terminal, recullo equipatge, i quan pregunto per els busos, em diuen que haig d'anar a una altre terminal, concretament a la LCCT. Com no, hi ha un bus que em porta fins a aquesta terminal, després d'uns 30 minuts de trajecte.
Amb tot aixó, fa estona que veig que hi ha una parella de turistes, que han volat amb mi desde Jakarta, i que vaig coincidint amb ells a tot arreu (control de passaports, al tren per canviar a la 1a terminal, recollint equipatges, al bus per anar a la LCCT), i quan finalment arribo a la LCCT, veig que la parella està just darrera meu dirigint-se cap als busos. Decideixo preguntar si ells també van cap a Malaca, i així m'ho confirmen. Em presento i finalment anem plegats a buscar el bus per anar cap a Malaca. Per mala sort nostra, el bus ha marxat fa 5 minuts i ens hem d'esperar 2'30h fins al proper.... decidim anar a menjar algo, i optem per un Mc Donald's (no és el millor menjar, però de tant en tant no us podeu imaginar com s'agraeix poder variar de menjar i deixar l'arròs i els noodles de costat, per gaudir d'alguna hamburguesa i patates fregides).
Xerrem una bona estona i finalment cap a les 18'30h agafem el bus per anar a Malaca.
A mi em toca una noia malaia d'acompanyant als seients del bus, i resulta ser super simpàtica i m'explica que es pot visitar allà, llocs on podem dormir, què és exactament l'aeroport LCCT (antigament aeroport de càrrega, i ara actualment és “l'aeroport d'Air Asia”, i gràcies a aquesta companyia, ara trobes absolutament de tot en aquest aeroport -Mc Donalds, Dunkin Donuts, botigues de roba, cafeteries, etc, etc, etc....- de fet, té més passatgers que l'International Airport Kuala Lumpur, ja que aquesta companyia és de baix cost i té moltíssims vols nacionals i internacionals, però el govern malai, no vol que aquesta companyia operi en el International, per mirar de protegir les companyies aèries nacionals, i ara es troba que “l'antic” aeroport de càrrega, té un volum de passatgers tremendo i més serveis que l'International!! ).
Finalment arribem a Malaca cap a les 21h, amb pluja, llamps i trons, i busquem un dels llocs que m'ha dit la noia. Després de caminar una bona estona el trobem però resulta estar ple. Finalment mirem un parell de llocs més, i acabem en una guesthouse molt bé de preu, super neta, i amb un wi-fi (dins l'habitació!!) que feia temps que no “catava”.... Anem a sopar algo i cap a dormir (entre pitus i flautes portava unes 20h amunt i avall).
No vaig veure "l'home del 600 groc" de l'Albert Plà

No hay comentarios:

Publicar un comentario