jueves, 7 de junio de 2012

MATÍ, TARDA I NIT, SNORKELING AL PRIMER CRIT!!



peix flauta
 Doncs el dia 6, va ser un d'aquells dies que quasi em falta temps per sortir de l'aigua.
Em vaig llevar a les 07h, ja que a les 08h marxava força gent a fer submarinisme, i m'havien ofert la possibilitat d'anar amb ells a la barca per fer snorkel (no tenía ganes de fer submarinisme amb l'instructor xungo que m'hauría tocat!!).
Finalment i després d'esmorzar, l'instructor xungo, em va deixar anar ,”de molt bones maneres”, que no estava convidat a anar a la barca per fer snorkel (un senyor francés d'alló “més simpàtic, agradable, i educat a més no poder”....!!).
En vista de la “gentilesa” del “senyor instructor”, vaig optar per anar pel meu compte a fer snorkel, i cap a les 08'30h ja era a l'aigua.
D'entrada només veia algues, cap corall, tot hi que m'havien dit que n'estava ple. Al cap d'uns minuts, ja vaig veure alguna pedra, algun corall, i de sobte.... una tortuga!! 
Al cap de no res, ja em vaig trobar al bell mig dels coralls amb força peixos envoltant-me, i vaig començar a disfrutar com un camell (per variar!!).
Dos hores més tard, ja sense bateria a la càmara, vaig optar per sortir de l'aigua, per canviar-la i recarregar-la, i connectar-me a internet (hi havia wi-fi en el resort, i gratuït!!).
Al anar cap a la zona de wi-fi, vaig coincidir amb 2 senyores que m'havia trobat dos dies abans a Gorontalo, i em van estar donant conversa durant més d'1'30h, i per tant se'm va fer l'hora d'anar a dinar.
Havent dinat, ara si, em vaig connectar durant força estona a internet, fins que em van proposar d'anar a fer snorkel. No ho vaig dubtar ni un segon, i amb 3 persones més, de pet a l'aigua fins que ja va marxar el sol.
Just abans de sortir de l'aigua, quan ja tornava cap a la platja, em vaig tornar a trobar una “vella coneguda”: una altre serp d'aigua (la tercera a Indonèsia!!). Fotos de rigor, i cap a fora.
Dutxeta, i a sopar.
Havent sopat anem de tertúlia a la platja, tot fent una cerveseta, amb la gent que estem al resort, i coincidim que l'endemà som 6 persones les que marxem d'allà, i per tant decidim llogar una barca pel mateix preu (per cap) que si anessim amb el “public boat”, però amb la diferència que sortirem a les 11h en comptes de les 08h.
Més tard em comenten que hi ha 2 persones que van a fer snorkel ara per la nit. I com que aixó ja m'ho havien proposat a Bomba i em vaig quedar amb les ganes, doncs em poso el banyador i cap a l'aigua!! Portem 3 lots aquàtics i estem vora uns 40min, ja que la corrent és força forta, i tampoc veiem gran cosa (a nivell de peixos, etc.. els lots funcionaven de conya!!). Aixó si, la sensació de nedar per la nit mirant els fons marins, va semblar-me misteriosa i almateix temps, cautivadora a més no poder.
Sortim de l'aigua, dutxetes, algo més de tertúlia i cap a dormir.
la tercera "vella coneguda"

No hay comentarios:

Publicar un comentario