martes, 19 de junio de 2012

QUI JUGA AMB FOC....



                Doncs si, qui juga amb foc es crema, i a qui fotografia meduses, li piquen...

Doncs aixó és el que m'ha passat aquest matí (dia 18) amb la meva “particular sessió” d'snorkel.
Avui he decidit canviar de costat per a poder veure coses noves, o si més no diferents, ja que m'han dit que al costat dret de la platja es podien veure forces baby sharks, entre d'altres peixos.
Així ho he fet, i neda que nedaràs, però de baby sharks cap ni un, però de meduses a mesura que anava avançant, cada cop en veia més. N'he fotografiat forces,mentre vigilava que no me'n trobes cap de descontrolada. I tot anava molt bé fins que finalment després d'una cabussada per fotografiar uns coralls, al pujar he notat com si em passes la corrent pel tormell dret.
M'he girat immediatament, i com no, m'havia enganxat una petita medusa “descontrolada”.
En vistes de l'èxit de la meva sortida, decideixo tornar, ja que encara estic força lluny de la platja , i el peu dret em comença a picar de mala manera.
Torno nedant molt tranquilament i fent algunes fotos més, i quan ja estic arribant, de sobte veig una cosa, si més no curiosa (i que mai abans m'havia trobat sota l'aigua), i no és altre cosa que una càmara digital plena de brutícia. Em summergeixo per agafar-la i miro si per casualitat funciona.
Obviament, el resultat és negatiu, però tot hi aixó l'agafo i me l'emporto per provar-la fora de l'aigua i si més no, evitar algo de contaminació.
Fora l'aigua miro d'obrir-la i el resultat torna a ser negatiu, està tot ofegadíssim!!
 

 









Fetes les provatures cap a dinar i a connectar-me a internet durant 1h, per després anar a parlar amb el meu futur instructor del curs Advanced Padi (per fer submarinisme).
Xerrem una bona estona, i finalment demà passat dia 20 començaré el curs!!!!
Tornada al bungalow, músiqueta, escriptura i a punt per anar a sopar.
Havent sopat, torno al bungalow, ja que vull mirar-me el llibre d'immersió, i alguna peli o documental.
Demà serà un altre dia!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario