lunes, 4 de junio de 2012

BOMBA? LA BOMBA!!


Doncs el dia 25 finalment he pogut arribar a la meva primera destinació de les Togean Islands, i concretament he arribat a Bomba. Bé, de fet no és exactament el poble de Bomba, però aquest està molt a prop, just a l'altre costat de l'illeta on paro ara mateix.
En vistes de la “gran” notícia que em van donar ahir només arribar a Ampana (els divendres no hi ha ferris cap a Wakai -on volía anar d'entrada per d'allà moure'm cap a Kadidiri, ja que m'ho havien aconsellat-), em van oferir la possibilitat d'anar cap a Bomba, una destinació menys turísitca però “igual o més” atractiva que la meva opció.
Doncs pel matí m'he llevat, preparar equipatge i esmorzar. A les 09h em recollien per portar-me a buscar el “ferry” juntament amb 2 noies (alemanya i americana) que estaven al mateix hotel que jo.
Cap a les 10h sortiem amb destinació a Bomba, sense saber exactament amb que em trobaría.
3 hores més tard un dels homes que anava al ferry i que estava al meu costat, de sobte m'assenyala una illeta i em fa un OK amb la mà, i m'assenyala a mi, amb un somriure d'orella a orella. Entenc que aquell lloc és on vaig a petar, i m'hi fixo. Realment sembla un paradís!!
Efectivament al cap de 5 minuts ens deixen a les noies i a mi allà.

El primer paradís: PoyaLisa
 El lloc és impressionant, i en el preu del bungalow està inclòs excurisons d'snorkel, tots els àpats del dia i café/té quan vulguis.
Ens donen la benvinguda amb un café i una mica de “pà de pessic”, i al cap de 20 minuts ens donen el dinar.
Un cop dinats ens diuen que ja ens podem instal.lar als bungalows respectius. I un cop instal.lat, de pet a l'aigua a veure què em trobo.
Al cap d'una bona estona surto d'aquesta pensant que l'he encertat i que potser em quedaré alguns dies més, però tot just acabo d'arribar.
Dutxeta (a cubellades), i cap al bungalow a veure la posta de sol desde la meva terrasseta tot escoltant musiqueta.
A les 19'30h m'han vingut a avisar que era l'hora de sopar, i la meva sorpresa ha estat trobar-me que finalment erem 14 persones tot sopant.
Havent sopat, una celebració d'aniversari (pastís i espelmes) d'una de les noies, i “presentacions” i primeres serradetes amb tota la resta de gent.
D'aquí cap a dormir.
Posta desde el balconet del meu bungalow


No hay comentarios:

Publicar un comentario