lunes, 18 de junio de 2012

CORAL BAY, CORAL BAY I... CORAL BAY





El dia 16 m'he llevat amb l'idea d'anar a fer snorkel a la Coral Bay, més que res per variar de lloc. Però el Walter (l'italià) em comenta per agafar un taxi boat i anar a la Turtle Beach. Li dic que Ok, i quedem en 5min al lloc dels taxiboats.
Arribo a lloc, i no el trobo. Espero quasi 20min, i finalment decideixo passar d'ell, i fer el que havia pensat de bon matí, és a dir anar a Coral Bay.
M'hi arribo tot creuant-me amb varies iguanes (o llargandaixos) mitjans i grans. Em poso a l'aigua, i aquesta està una mica tèrbola, però continuo amb les ulleres i nedant....
Al cap d'una bona estona veig passar un tauró relativament a prop meu, però més impossible fotografiar-lo, ja que van a tota castanya!!!!
Quan encara estic mirant les fotos per veure si l'he pogut enganxar, de sobte m'apareix una ombra enorme a la meva esquerra, i resulta ser un peix napoleó gegantí. Ni ell ni jo ens aviem vist, però del susto que me'n porto, ell també s'espanta i ens separem. Jo cap a la dreta i amunt (per respirar) i ell cap a l'esquerra i avall. Després de l'ensurt i haver agafat aire, el segueixo i el puc fotografiar.

Un cop fetes les fotos i més satisfet que unes pasqües, surto de l'aigua i cap a casa per fer la dutxeta i dinar algo.
Me'n vaig a un bar-restaurant que hi ha a prop de la Coral Bay, ja que tenen wi-fi (i funciona prou bé!!), creuant-me amb més iguanes pel camí...Menjo algo i estic connectat una bona estona.
Després ja torno a la Long Beach, per informar-me de preus i condicions dels diferents centres de submarinisme, però la majoría ja estant mig buits perquè la gent està fent immersió o ja han plegat.
Torno al bungalow, escric una mica, i cap a sopar (tot i no tenir molta gana, ja que havia dinat força tard).
En aquestes m'apareix l'italià i em diu per anar a sopar a la Coral Bay (per tercer cop avui aniré a petar allà....). Sopem en un restaurant a peu de platja (ja que no hi ha poble), i al tornar, ja ens despedim, ja que ell marxa l'endemà al matí.
Després cap a dormir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario