domingo, 10 de junio de 2012

TURISTES DE CAP DE SETMANA

El dia 09 de juny em llevo per esmorzar i em poso les botes (no era cap gran esmorzar, però amb el tute del dia abans..., unes llesques de pa de motllo -i tendre!!- amb mantega i mermelada i un bon café van ser la meva alegria matinal!!).
La parella anglesa, va tenir problemes per llevar-se i mentre ho feien jo vaig aprofitar per mirar diaris i veure com estava el pati “per casa”.... Vaig optar per tancar l'ordinador, i preparar-me per fer el turista.
El dia estava tapat, però finalment aixó ens va anar de nassos, ja que vem estar tot el dia amunt i avall visitant Little India, Chinatown, etc.... sense patir les típiques calorades d'aquí.
La curiositat, és que aquesta ciutat és super turística per la gent de Malasia, i els caps de setmana ve moltíssima gent de KL, i per primer cop en moltíssims mesos, vaig tenir la sensació d'estar de cap de setmana, més que de viatge propiament.
Havent dinat migdiada, després de prendre un café (un expresso autèntic!!) en una cafeteria “mod” molt xula, amb furgoneta hippie volkswagen, vepsas, i fotos.
Al vespre vem anar a sopar per Chinatown, i semblava que anessim a un sopar de carrer en alguna festa major, ja que els caps de setmana, tallen alguns carrers per posar-hi taules i cadires, i s'instal.len diferents venedors de menjar, i els cambrers et prenen nota, però són ells els qui van als diferents llocs de menjar a buscar-te el que hagis demanat. És a dir, els cambrers “responen” de les taules i cadires, però no dels diferents llocs de menjar, i tu pots escollir diferents menjars de diferents “xiringuitos”, sense cap problema.
Havent sopat fem alguna cerveseta (per fer una mica de dissabte nit) i cap a dormir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario