domingo, 10 de junio de 2012

“ESQUINAZZO” AMB SORPRESA!!

El dia 10 la parella anglesa, encara va tenir molts més “problemes” per llevar-se, i quan finalment ho van fer, vem anar a veure horaris de busos per moure'ns l'endemà.
La sorpresa va ser que mentre jo m'informava d'uns busos, ells van comprar els seus per marxar l'endemà sense comptar amb mi. Al moment d'enterar-me, vaig veure claríssimament que se'm volien treure de sobre i no els hi vaig posar cap obstacle (obvi). Vem anar a dinar, repetir a la cafeteria mod, i cap a fer una migdiada, que jo vaig aprofitar per comprar el meu bitllet d'avió cap a les Perenthian, i parlar amb familia (wi-fi a l'habitació i de conya!!)
Però la conya de debó, va ser al vespre, quan vem anar a sopar i els hi vaig dir que jo també em movía l'endemà i que el meu proper destí eren les Perenthian. Vaig veure-ls'hi unes cares entre sorpresos i parats, amb el típic resultat d'aquestes situacions: ells també van a les Perenthian.
Jo m'estava destornillant per dintre, però ja veurem que fan.....finalment i després de xerrar una mica vem anar a dormir (deien que estaven cansats -no se si de mi, de la meva “sorpresa”, o ves tu a saber...-). Em vaig despedir d'ells, amb un “ja ens veurem en un parell de dies a les Perenthian....”

1 comentario:

  1. Els anglesos son molt especials en quant a compartir coses. Aquests no saben el que es perden. De totes formes és millor per tu, viatjar sol fa que visquis el moment amb més intensitat. Compartir amb algú altre les experiencies és bonic però, per mi, millor compartir-ho amb el teu esperit!
    Una abraçada champ!
    Deu dominar l'anglés ja, no!?
    Jeje..

    ResponderEliminar