lunes, 4 de junio de 2012

DE BOMBA A MALENGE FINALMENTE!!!!

Mr. Sama-Sama (com el vaig batejar, en bahasa vol dir "De res")
Doncs si!! Avui dia 31 ja he deixat Bomba o més ben dit PoyaLisa, per arribar-me fins a Malenge, ja que és un altre lloc que m'havien recomanat.
A les 09'30h agafavem el primer “vaixell”, després d'esmorzar i despedir-me de la gent del lloc.
Després de quasi 3h de trajecte hem arribat a Wakai, on ens hem buscat la vida amb les 2 parelles (austriaca i francesa), per agafar un segon vaixell, que ens havia de portar fins a Malenge.
Un cop concertat el vaixell, hem aprofitat per dinar, i just havent dinat, cap al segon vaixell, ja que ens esperaven 3h més de trajecte fins a Malenge.
Arribem a Malenge, i ens intenten deixar al poble, però demanem que ens portin als bungalows que hi ha a 1km del poble. Els nois del vaixell no saben on para aixó, i finalment puja una senyora, que segons diu, sap a on estan els bungalows que busquem.
Tornem a arrancar amb el vaixell, i al cap de 45min i de continuar navegant, pregunto a les parelles cap a on ens dirigim. Ningú ho sap!! Agafo la guia m'acosto a la senyora i li dic que faci el favor d'indicar en el mapa a on anem. La molt punyetera em fa entendre que no s'hi veu, però que ja arribem, tot i que la illa més propera encara està força lluny. Aleshores dic a les 2 parelles que estem “sonats” de fer cas a la dona, ja que la nostra destinació no era cap altre que Malengue, i ja feia quasi 1h que l'haviem deixat enrera. Fem recular el vaixell perquè ens torni a Malengue, i des d'aquest moment la cara de la senyora ja ha canviat tirant cap a pomes agres.
Finalment i després de 5h de viatge (només amb el segon vaixell), tornem a arribar a Malenge.
Decidim anar a preguntar on paren els bungalows que busquem abans de descarregar totes les motxilles del vaixell. Finalment acabem trobant la informació i podem descarregar les motxilles, ja que hem d'agafar un terecer vaixell fins als bungalows.
Entre pitus i flautes, hem estat quasi 10h de viatge amb diferents trajectes, però finalment hem arribat a la nostra destinació, i ja ens hem pogut instal.lar i sopar.
Avui tertúlia ben poca, ja que estavem força cansats.
Demà ja veurem que ens trobem (ja que hem arribat de nit i no hem vist pràcticament res dels voltants). El què si que m'han assegurat és que podré tornar a gaudir i disfrutar fent snorkel per aquí....!!!! EXCEL.LENT!!!!