martes, 5 de junio de 2012

END IN TOGEAN ISLANDS!!


El dia 3 va ser per fer la motxilla, banyito curtet i cap a dinar ja que a les 11'30h sortiem en barca cap a Wakai (2'30h de trajecte). D'allà agafavem el ferry fins a Gorontalo (10h més), per després agafar un bus o taxi compartit fins a Manado (12h). Entre pitus i flautes de porta a porta he estat quasi 30h de trajectes.
Coses destacades poques, però al ferry vaig poder veure les motos al circuit de catalunya,en directe (ben extrany, jo a punt d'anar a dormir i allà, migdia), el conductor del cotxe ha estat més estona quasi mirant el mòvil i sms que no pas la carretera (m'ha acabat posant MOOOOLT NERVIÓS!!).
I avui dia 4 quan ja he arribat a Manado i m'he pogut instal.lar, corrents cap a buscar el meu bitllet d'avió pel dia 8, però ja era massa tard.
M'he passat algunes hores en un kentucky, amb wi-fi per mirar correus i penjar els dies pendents i les fotos corresponents del blog.
Ara miraré una peli i demà al matí a acabar de fer gestions i a veure si puc arribar a Bunaken., una altre illeta que hi ha aquí molt a prop...

No hay comentarios:

Publicar un comentario