sábado, 30 de junio de 2012

SEOUL!!!!



El dia 29 va tocar matinar per arribar-me fins al LCCT (Low Cost & Cargo Terminal), ja que a les 09h em sortía el vol cap a Seul.
A les 05h em despertava i cap a les 07h arribava a l'aeroport després d'haver agafat el metro i bus per arribar-hi.
Fet el check-in, encara vaig tenir temps per esmorzar alguna cosa i cap a l'avió.
Un vol de 7h em va deixar finalment a Seoul, on només sortir per la porta ja em vaig trobar amb la Kim, que molt amablement, em va dir que m'instal.lés a casa els seus pares aquella nit (ja que ella marxava l'endemà de vacances a Thailandia).
Així ho vem fer, però resulta que la casa no era a Seoul, sinó en una petita ciutat a prop d'aquesta.
Arribar a lloc, presentacions i sopar koreà al terra de la casa (no tenen cadires ni llits!!).
Havent sopat, una mica de "tertúlia", i cap a dormir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario