lunes, 4 de junio de 2012

UNOS VIENEN, OTROS VAN Y ALGUNOS SE QUEDARAN....




El matí del 28 em vaig llevar cap a les 07h per poder-me despedir de tota la gent que marxava (10 persones) i amb les que havía estat molt a gust durant 2 o 3 dies.
Cap a les 08'30h tots agafen el ferry i passem a quedar-nos 4 persones.
Aleshores l'Elly em comenta que si vull podem anar a les Taupan Islands a fer snorkel (el millor lloc en diferència segons em diu), ja que jo en principi marxo l'endemà al matí i em diu que no m'ho puc perdre. Accepto encantat de la vida!! Preparem camareta, ulleres tubo i patos (al no haver-hi pràcticament ningú puc escollir ulleres i patos, ja que fins aleshores no havia pogut!!).
Amb aquestes, just quan estem a punt de marxar, arriba un ferry, amb 4 turistes que s'instal.len a PoyaLisa. Esperem uns minuts a que desembarquin i marxi el ferry, i acte seguit cap a Taupan Island.
El lloc torna a ser una passada, però aquí la diferència és que també pots arribar a veure peixos més grans. Ens hi passem unes bones hores, i ja tornem cap a casa, tot i que abans parem en un petit poble (pescador, com no!!), ja que el Fabrice es vol donar el capritxo de sopar llagosta, en el que en teoría ha de ser la seva última nit a PoyaLisa.

Arribem i directes a veure la posta de sol desde el bungalow del Fabrice, juntament amb l'Elly.
Després estem de tertúlia fins l'hora de sopar, on ja coincidim amb els nous hostes. Dos parelles, una austríaca i una francesa. Sopem plegats, i em notifiquen que l'endemà no hi ha ferry cap a Wakai, i que per tant m'hauré de quedar un dia més (quin gran problema....!!).
Havent sopat tertúlia de viatges fins quasi mitja nit.


No hay comentarios:

Publicar un comentario