jueves, 28 de junio de 2012

PER(END)THIAN ISLANDS

Finalment i després de quasi 15 dies a Pulau Kecil (Perhentian Islands), he marxat d'allà ja que el proper dia 29 volo cap a Seul (Korea).
Han estat 15 dies de relax, tot i que el lloc no era particularment excepcional. Peró, la calma del lloc (no cotxes, no motos, no bicis), i els bons llocs per fer snorkel que hi havia (m'ha n'he fet un tip!!), és el que he acabat valorant més, juntament amb el curs de submarinisme, ja que m'ha servit per treure'm d'alguns "dubtes", i disfrutar com un boig, en immersions força llargues, veient i vivint noves experiències "aqüàtiques.
Doncs el 27 em vaig poder llevar amb la calma, fer el check out del bungalow i deixar-m'ho tot preparat, amb temps encara per un parell d'horetes d'snorkel, al ja "famós" costat esquerra de la Long Beach.

El "famós" costat esquerra de la Long Beach
Aquest cop, no vaig veure ni la rajada, ni taurons ni la tortuga, però si els típics peixos que he anat fotografiant durant tots aquests dies,així com els coralls que hi ha en aquest lloc.
Cap a les 14'30h vaig anar a fer la dutxa, canviar-me, recollir la motxilla i ja em vaig trobar a la motora camí de Kuala Besut, on havia d'agafar el bus cap a Kuala Lumpur.
Un cop a Kuala Besut, espera que esperaràs fins vora les 21h que no va sortir el bus cap a KL.
Poca cosa a destacar del viatge ( i encara menys sent de nit...) 


No hay comentarios:

Publicar un comentario