viernes, 22 de junio de 2012

RETROBANT VELLS “CONEGUTS”!!



El dia 19 i després de “l'estrepitós fiascu” del dia anterior amb la meva sessió d'snorkel, vaig tornar al costat esquerra, a veure si trobava la rajada, la tortuga, algun tauró o alguna cosa nova....
Per variar vaig trobar els típics peixos dels coralls: els sempre fotografiables pallasso, les extravagants i picants meduses, algunes barracudes petites, etc... i finalment, la rajada!!
La vaig poder tornar a fotografiar, fins que a ella li va donar la gana i va marxar. 
Fora l'aigua, dutxeta, ordinador i cap a menjar alguna cosa. Més tard vaig començar a mirar-me el llibre de submarinisme que m'havien deixat, ja que l'endemà començava el curs.
Al anar a sopar vaig coincidir amb un suïs de la guesthouse, el qual em va presentar una noia catalana que treballa en un bar de la platja. Feta la presentació, aquesta, em comenta que hi ha una petita festa de despedida d'una gent que marxa l'endemà, i que faran malabars i “jocs” amb foc. Decideixo anar a buscar la càmara i fer algunes fotos.

 Fet aixó, me'n vaig cap a dormir ja que l'endemà començo el curs, i m'haig de llegir com a mínim un dels capítols del llibre de submarinisme i respondre a algunes preguntes d'aquest.
 


No hay comentarios:

Publicar un comentario