lunes, 4 de junio de 2012

BODA I SNORKEL













El dia 26 al llevar-me i anar a esmorzar, em comenten que estem “convidats” al poble de Bomba per veure una boda musulmana, a “l'estil” indonesi.
Havent esmorzat, anem cap al poble, amb la gent força engalanada (uns més i d'altres menys), i al arribar a la boda, passem a ser l'atracció per a tots els assistents a la cerimònia. Ens col.loquen en un balconet, on ens conviden a dinar (tot i que no feia més d'1h que haviem esmorzat).
Veiem la cerimònia, fem algunes fotos, i al acabar-se aquesta, ens fan passar a saludar als nuvis i acabem fent-nos una foto del tot el grup amb aquests.

Després d'aixó tornem cap a PoyaLisa (on estem instal.lats), on encara aprofito per fer una mica d'snorkel pels voltants. De sobte veig que no hi ha ningú a la platja i suposo que la gent està dinant. Surto pitant, i efectivament em trobo a tota la gent assentada i començant a dinar.
Mentre dino, em comenten que havent dinat farem una excursioneta de mig dia a l'Stevan Reef per fer snorkel -excel.lent!!!!-.
Preparo la càmareta, i cap a la barca.
Estem un parell d'horetes fent snorkel i quan estem tornant cap a la barca, de sobte em criden tot dient: SHARK!! Vaig cap allà tant ràpid com puc, i de sobte veig un tauró d'uns 2,50m. Però (sempre hi ha peròs...), el pobre animal estava mort, atrapat i ofegat per un parany de pesca.
A més, quan intento fotografiar-lo la bateria de la càmara està esgotada i no el puc immortalitzar (“valga la redundancia”). Finalment tornem cap a la barca i a casa.
Dutxeta i l'Alberto (un espanyol que està aquí), em comenta que van a veure la posta de sol al bungalow del Fabrice (un francés que també està aquí -obvi-), ja que té unes vistes molt millors que les meves.
Veiem la posta de sol, a sopar, una mica de tertúlia i cap a dormir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario