sábado, 16 de junio de 2012

LUCKY MAN...


El dia 11, m'he llevat, per agafar el bus desde Malaca fins al LCCT, per després i des d'allà agafar l'avió cap a les Perenthian.
En teoría, el bus havia d'arribar a les 11'20h, però a les 10'20h ja era a lloc. Aprofito, ja que tinc temps, per facturar l'equipatge, i la sorpresa del dia: han cancelat el meu vol, i el proper no surt fins les 16'25h. M'haig d'esperar a l'aeroport unes7h, amb l'afegit que segurament tampoc podré arribar avui mateix a les illes, ja que no hi ha ferris fins tant tard.
Després de quasi 7h força llargues d'espera (els aeroports són molt pesats i aburrits!!), finalment puc agafar l'avió.
Al cap d'1h aterro sense cap més problema, i al moment de recollir l'equipatge pregunto a un noi si vol compartir el taxi per anar a buscar el ferry (si és que encara n'hi ha...). El noi em diu que ja són 4 per compartir, amb una mica de xulería, i em desitja sort (una mica irònicament!!). En vistes de la “plantada” del pajaru, em continuo buscant la vida per compartir taxi, i veig a 2 nois que es dirigeixen cap a la sortida de l'aeroport. Els hi pregunto el mateix, i aquest cop si, ells encantats i jo també.
En menys de 5minuts trobem el taxi, l'agafem i preguntem al taxista si encara som a temps per agafar algun ferry cap a les Perenthian. L'home truca a algú, i ens confirma que si ens donem pressa i adelantem al taxi del davant, agafarem un “fast boat” que està esperant a la gent d'aquell altre taxi.
Li diem que endavant, i finalment al cap de 50minuts arribem els primers al port on hi ha el fastboat.
La “sorpreseta” se la va emportar després el “pajaru xulín sortudo” de l'aeroport, ja que quan va arribar amb el seu taxi, nosaltres ja estavem assentats i esperant a que arribessin ells i altre gent.
La cara li va canviar quan em va veure assentat esperant, i li vaig respondre: “ finally I had lucky” amb un somriure irònic. Ell va callar.
Finalment agafem el fast boat unes 14 persones, i arribem a la Long Beach. Busquem lloc per dormir (els 2 nois holandesos amb els que he compartit taxi, i un altre italià).
Ens instal.lem, i anem a sopar. Després de sopar anem a un “bar” a prendre algo, i la gent està de festa, i com no, no ens costa gens apuntar-nos'hi: és la nostra festa particular de benvinguda a l'illa!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario