viernes, 22 de junio de 2012

AIR





El 21, vaig llevar-me d'horeta per deixar la geusthouse on estava, instal.lar-me a la nova i a les 08'30h, estar al centre de submarinisme per preparar la 1ª immersió del dia (la profunda).
Dit i fet, vaig poder fer-ho tot i arribant a lloc a l'hora en punt.
Fem la immersió profunda, i anem al “Temple of sea”.Una “muntanya” en forma de volcà de 26m de profunditat, i on només sobresurt a la superfície uns metres de no res.

Torno a al.lucinar!! Ja no recordava quines sensacions tant xules es poden tenir sota aigua durant uns 50min!! Peixos, coralls i amb tota la calma del món anar pujant a poc a poc i fent fotos (com puc, ja que la meva càmara a més profunditat, no és la mateixa que fent snorkel, ni jo tampoc amb tot l'equip a l'esquena!!). Realment però MOLT XULO!!
Bamboo shark
Tornem al centre. Netegem i preparem l'equip per la propera immersió -vaixell enfonsat-.
Fem el briefing i altre vegada a la barca per fer la immersió!! Anem al “Sugar Wreck”
Aquí encara vaig AL.LUCINAR MÉS!!!! A més de peixos (i aquí diferents!!), estava plagat d'eriçons de mar, i com, no de les restes del vaixell (un carguer de sucre, d'aquí el nom, que es va enfonsar l'any 1999 a 18m). 


En aquesta immersió podriem dir que vaig “emboigir”, mirant de fer fotos a tot hi més, mentre que al mateix temps mirava de seguir a l'instructor.
Finalment i després de 40min, vaig haver de pujar a superfície, ja que havia acabat l'aire.
Un cop a superfície, l'Antonio em pregunta si he tingut algun problema, i li responc que no!! Senzillament, que estava tant emocionat fent fotos, mirant el vaixell i seguint-lo a ell, que m'havia pulit tot l'aire en un tres i no res!! Es va destornillar de riure i ell va tornar a baixar encara durant uns 15min més.
Després ja vem tornar al Centre, vem netejar l'equip i ja vem quedar per l'endemà.
Vaig anar al meu nou bungalow, per instal.lar-m'hi (ja que només havía deixat la motxilla i sortit corrents), descansar una mica i llegir l'últim capítol que em quedava.
Fet aixó, cap a sopar, i aprofito el wi-fi del “restaurant”, per enviar alguns mails mentre sopo.
A la tornada vaig directe cap al bungalow a dormir. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario