sábado, 16 de junio de 2012

Pels pèls...



El 14 l'he començat amb una mica d'atavalamenta, ja que m'he adormit, i a les 10'20h m'ha despertat l'italià. M'he llevat a tota castanya, he fet la motxilla com he pogut, i cap a buscar lloc per dormir, ja que havia de deixar el bungalow on estava.
Creuant la platja (completament adormit), he parat al lloc d'snorkel per avisar-los que deixava la motxilla i tornava.
M'he pogut instal.lar en un nou bungalow, i corrents cap a la sortida d'snorkel.
He arribat a temps, però en menys de 5minuts ja erem a la barca dirigint-nos cap a la primera parada de les 5 programades.
He pogut veure una morena enorme, alguns taurons (petits), alguna medusa, un parell de tortugues força grans (una d'elles cruspint-se una medusa just davant meu), peixitos a més no poder, i tot aixó amb un sol de justícia!!
Finalment cap a les 16h hem tornat, i he aprofitat per tornar a provar el lloc dels 2 dies abans, per retrobar-me amb la rajada (al fer sol les fotos podrien ser millors, he pensat), però aquest cop no l'he trobat. Algunes fotos més i cap a casa. Dutxeta i a escriure els dies retrassats pel blog.
Després d'una bona estona escrivint, va ser l'hora de sopar, i no vaig trobar-me amb ningú (ni l'italià ni els holandesos). Vaig sopar tranquilament, vaig fer temps per si arribava algú, i quan finalment vaig decidir anar al llit per preparar fotos, van aparèixier els holandesos per anar de festa cap a la platja (on si no...). Em vaig reactivar i vem anar a prendre algo als xiringos.
Després, ja si, cap a dormir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario