lunes, 4 de junio de 2012

MANGLARS, COCOS I SNORKEL...


El 30 decideixo no anar amb les 2 parelles a fer snorkel ja que van a les Taupan Island i s'hi passaran tot el dia (matí snorkel, tarda platja), però m'ofereixen anar a visitar els manglars que hi ha aquí al voltant, per després acabar fent snorkel.
Me n'hi vaig amb l'americana i l'alemana. Veiem els manglars, i de tornada fem una parada per veure com agafen els cocos desde les palmeres, i acabem menjant-nos-en un per cap!!
De retorn a PoyaLisa ens diuen si volem fer snorkel, i la resposta torna a ser positiva!!
Un parell d'horetes a l'aigua, on intento agafar una llagosta, però per variar, aquesta m'ha guanyat la partida refugiant-se ben endins d'una altre cova....
Arribem a PoyaLisa, dinaret a punt, i havent dinat aprofito per escriure tot el que tenía pendent del blog. Aprofito per fer snorkel (ja que encara tinc solet), i mentre estic fent snorkel, de sobte noto aigua més freda sobre la meva esquena. S'ha posat a ploure!! He acabat veient l'arc de Sant Martí sencer, i ja cap a la dutxa, fer una mica de temps abans de sopar, i havent sopat (i també per variar) de tertúlia, fins a mitja nit.
Sembla que demà dia 31 finalment deixaré aquest GRAN paradís, on vaig arribar mig de rebot, i on finalment m'hi hauré passat una setmaneta.... quasi res!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario