miércoles, 6 de junio de 2012

PIT STOP IN MANADO

El dia 5 va ser per mirar de fer la importantíssima gestió d'aconseguir un bitllet per marxar d'Indonèsia, ja que em queden 4 dies perque em "facin fora" del país.
Em vaig llevar d'hora per si se'm complicava el tema, però finalment a les 10'30h ja tornava a estar a l'hotel a punt per mirar de marxar cap a Bunaken.
Amb tot aixó, el senyor de recepció em diu que si vaig al Daniel's resort, em porten gratis fins a Bunaken i em recullen allà (també de gratis). Demano que truqui per reservar lloc, ho fa i em comenta que cap a les 12h em recolliran per anar al port i d'allà cap a Bunaken. Aprofito per fer 4 encàrrecs i finalment a les 12h em rcullen.
Arribo al port a les 12'30h, emocionat pensant que he guanyat algo més de mig dia, però finalment em toca esperar sentat en un banc de fusta dins la barcassa, ja que aquesta no va salpar fins les 15h!! (Manda h.....!!)
Al cap de 30min arribo a Bunaken i efectivament em recull una llanxa motora (força nova) juntament amb un noi madrileny i 2 noies angleses.
Tots 4 cap al Daniel's Resort.
Finalment comparteixo bungalow amb el Carlos (el madrileny), per estalviar-me algo de pasta, xerrem una mica tot fent una cerveseta i a les 18'30h cap a sopar.
Al menjador ens trobem amb altre gent, i havent sopat anem cap a la platja on estem de xarrera subaquàtica tots plegats. Cap a les 21h ens conviden a anar als bungalows del costat, ja que han fet un foc, i acabem amb una petita festeta fins quasi les 01h.

No hay comentarios:

Publicar un comentario