lunes, 18 de junio de 2012

ENTRE LONG BEACH I CORAL BAY



 El 15 ja em vaig llevar més descansat i sense l'atavalamenta del dia abans. Després d'esmorzar miro de trobar a l'italià i els holandesos, però ni rastre...
Decideixo tornar al típic lloc de la Long Beach a veure més peixitos i coralls, i la única cosa destacada va ser poder veure i fotografiar algunes meduses de força a prop ( i vigilant que no em piquessin les condenades...!!!!). Aixó si, vaig tornar a invertir tot el temps que em permet la batería de la càmara, i quan aquesta s'acaba, cap a fora (aquí l'aigua està EXCEL.LENT!!!!).
Dutxeta, dinaret, una petita migdiada, i quan vaig cap a la platja altre vegada, em trobo a l'italià i els holandesos prenent el sol. M'apalanco amb ells, i al cap d'una estona decidim anar a veure la posta de sol a la Coral Bay.
Agafem càmares, i cap a la Coral Bay, on arribem a temps per la posta, però uns núvols tremendos ens desgracien l'aconteixament....
Decidim sopar allà mateix, i havent sopat, els holandesos em demanen l'ordinador per passar unes fotos al seu disc dur. Fem aixó mentre prenem la cerveseta de despedida (ells marxen demà al matí) i aprofito per gorrejar una mica més de música.
Després anem cap a la platja a veure quin ambient hi ha, i ara ja si, fem la cerveseta de despedida i cap a dormir. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario