viernes, 22 de junio de 2012

ADVANCED!!




 Doncs si!!!! Avui finalment dia 22 de juny, he acabat el meu “mini”curs de submarinisme i ja sóc “oficialment” Advanced Open Water!!
Aquest matí i per continuar amb la tònica del dia abans, a les 08'30h ja estava al centre de submarinisme preparant l'equip i la immersió. Avui tocava immersió amb corrent.
Només baixar (uns 24m), ens hem trobat amb un mini pop amb unes taquetes blaves, que té la particularitat que és molt petit, però mortal de necessitat: si et mossega, et provoca una parada cardíaca d'unes 10h (aixó m'han dit...). He mirat de fotografiar-lo com he pogut, però la meva càmara a aquestes profunditats, no funciona tant bé (insisiteixo!!), i si a sobre li sumem el fet que havia de controlar la corrent i la meva flotavilitat, doncs el resultat fotogràfic no ha estat gaire bo...

El mini pop mortal...
Per variar,  he tornat a disfrutar i molt, tot i que avui no he vist tanta cosa com en les immersions dels dies anteriors.
Un cop al centre i omplerta la paperassa, m'he despedit de l'Antonio (l'instructor), i he anat al bungalow a fer una migdiada, que finalment ha estat força més llarga del previst.
Reactivat altre vegada, he decidit tornar a la meva altre “gran passió”: l'snorkel.
I com no, repetint al costat esquerra de la Long Beach (ja me'l conec de memòria quasi). M'he ficat a l'aigua (càmara en mà, per descomptat) i a veure que em trobava.
Finalment i després de quasi 3h dins aquesta, he sortit més content que un gínjol, ja que he trobat forces  i diferents meduses, la rajada (altre vegada; increïble i elegant al nedar, a més no poder!!), un mero força gran, els “típics” peixos dels coralls, i aquest cop a sobre, un tauró de punta negre, al que fins hi tot he pogut fotografiar força bé (repeteixo: van a tota castanya!!). 
Tauró de punta negre
 Ja per acabar-ho d'arrodonir (tot hi que ja no em quedava bateria a la càmara per fotografair-la!!) una sèpia mitjaneta al mateix bot de l'aigua (una llàstima però què hi farem...).
Dutxeta, descarregar fotos i a escriure els dies pendents del blog.
Soparet al restaurant amb wi-fi (per a poder penjar els dies pendents al blog amb les fotos corresponents!!), i a prendre algo al bar on hi ha la Natalia (i sabent que demà puc dormir fins a no poder més!!) YUJU!!!!!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario