viernes, 22 de junio de 2012

JA TOCAVA....



El dia 20, em vaig llevar una mica nerviós pensant en el curs de submarinisme. Després d'esmorzar em trobo amb la desagradable sorpresa, que l'endemà he de deixar el bungalow on sóc, perquè “ja el teníen reservat”...(!!). Els meus nervis anaven in crescendo... Amb tot aixó vaig anar al centre de submarinisme, i l'Antonio (l'instructor), em va dir que havia de tornar a les 15h, perque fariem la 1ª immersió aleshores, i ja em va explicar “tot el planning” del curs a nivell d'immersions, i quins capítols em tocava llegir.
La 1ª sorpresa és que aquell mateix dia, ja faría la nocturna també, per tant vaig aprofitar per buscar lloc per instal.lar-me l'endemà i tornar al bungalow a llegir el capítol corresponent.
Arribat el moment en el centre de submarinisme, vaig muntar tot l'equip sense problema i després del briefing, cap a l'aigua.
Era la immersió d'orinetació, i decididament, aquest no és el meu fort (ni dins ni fora de l'aigua!!).
Vaig haver de repetir 3 vegades un dels 3 exercicis que havia de fer, per tant, el temps que haviem de dedicar a “passejar” per sota aigua es va veure reduït dràsticament.
Al sortir, ja vem preparar l'equip i el briefing per la nocturna, i vaig poder descansar encara 1 hora, que vaig aprofitar per fer tota la motxilla, ja que l'endemà havia de marxar del Lemon Grass (la guesthouse), perque el “bon home” ja tenía reserves fetes i no tenía lloc per mi (tot hi estar instal.lat allà desde ja feia forces dies, insisteixo!!).
Torno al Centre, i cap a la barca per fer la nocturna!! Va ser tot un recital!! L'exercici d'orientació per la nit, el vaig fer a la 1ª!! (jo també vaig al.lucinar!!). I a partir d'aquí a veure peixos dormint, crancs amunt i avall, etc.. etc... etc... però la sensació d'anar sota aigua per la nit, em va ENCANTAR!!!!
Al sortir, dutxeta i cap a sopar on vaig tornar a coincidir amb el suïs de la geusthouse.
Li comento el què m'ha passat (em fan fora de la geusthouse), i el suïs es posa a riure. Me'l miro extranyat i em comenta que a ell també el fan fora!!
Anem a prendre algo plegats al bar on hi ha la Natalia (la catalana), i després cap a llegir una mica més per les immersions de l'endemà.



No hay comentarios:

Publicar un comentario