lunes, 4 de junio de 2012

PETRI-HEIDI?


El 29 la proposta per fer snorkel es diu Petri-Heidi Reef, però aquí la diferència és que serà tot el dia, ja que aixó està força lluny.
Anem cap allà i ens hi passem el dia, fent snorkel primer a Petri i després a Heidi. Els llocs (i per variar) tornen a ser estupendament magnífics!!!! A Heidi torno a veure una tortuga (ara ja feia temps que no en veia cap) i per segon cop, una llagosta dins la cova pertinent, però aquest cop puc fer alguna foto una mica millor, però cap meravella.
De tornada se'ns va fer una mica tard i vem poder veure la posta de sol desde el mar, amb l'afegit de poder veure una parella de dofins, relativament a prop.
Tornem, dutxeta, soparet, i en aquestes em comenten les 2 noies que elles marxaran el proper dia 31 de maig, juntament amb les 2 parelles que ahir van arribar, i que si vull em puc apuntar i així em sortirà el vaixell molt més econòmic. Accepto, i veig que em quedaré un altre dia més (quin gran problema altre vegada....!!). Amb tot aixó l'Elly em comenta si vull fer snorkel per la nit per aquí als voltants. Torno a acceptar de molt bon grat, però quan ja practicament estem a punt d'anar a l'aigua
ens quedem sense lot per veure'ns-hi sota aigua. Hem d'aplaçar l'snorkel nocturn per l'endemà.
Aleshores l'Elly aprofita per demanar-me algunes fotos aquàtiques, i anem al bungalow on li passo algunes d'aquestes. Després d'aixó ell se'n va i jo cap al llit a veure una peli i a dormir.


No hay comentarios:

Publicar un comentario