martes, 26 de junio de 2012

AMB LA "RUTINA" HABITUAL....

Doncs la veritat, desde el passat dia 22 de juny que vaig acabar el curs de submarinisme fins a dia d'avui (26 de juny), m'he dedicat a relaxar-me uns dies,ja que aquest era el meu propòsit quan vaig haver de sortir d'Indonèsia.
Durant aquests 4 dies, bàsicament m'he dedicat a fer snorkel (ja que les immersions aquí-tot i tenir "mono" d'aquestes- són més cares que a Indonèsia, on vull tornar ben aviat!!) i les fotografies corresponents de cada dia.
Com a coses més destacades que hagi fet aquests dies, ha estat comprar el bitllet d'avió per volar cap a Seul (Korea) -on m'han convidat-.  Un sopar amb una parella força peculiar però molt divertida (amb els que havia coincidit uns dies abans a l'illa i varies vegades fent snorkel i que m'han convidat a anar a Sidney!!), i poder xerrar amb alguns amics via skype (que sempre fa molta il.lusió!!).
No vaig fer cap revetlla de St. Joan, no vaig mirar el partit de "la roja" (ja que aquí eren quasi les 03h, estava cansat, i "que vols que et digui.." ja porto molt de temps desconnectat del món).
Pel que fa a coses interessants amb l'snorkel, he repetit varis dies el costat esquerra de la Long Beach, on he tornat a veure la eagle ray (la rajada), la tortuga (tot i que aquest cop va marxar al moment), he vist un parell de taurons d'aleta de punta negre (però que van a tota castanya) i fins hi tot un baby shark de la mateixa espècie.
Avui dia 26 he estat més de sort i a la Coral Bay, un d'aquests taurons, ha nedat més lenta i tranquilament, molt a prop meu i l'he pogut fotografiar.
També he pogut veure un Box fish (peix minúscul però de color groc llampant), i per contra un peix "puercoespin" gegantí al que m'ha costat força fotografiar ja que s'amagava dins una cova entre roques.
Per cert, en alguna entrada havia dit que havia vist i fotografiat alguns peixos Napoleó, i resutla ser que finalment eren "Big parrotfish", no Napoleó.
Avui faré la meva última nit a les Perhentian i demà cap a Kuala Lumpur, per en 2 dies arribar-me fins a Korea.
Aquí us deixo amb algunes fotos d'aquests dies...

































No hay comentarios:

Publicar un comentario