sábado, 16 de junio de 2012

same same but different...


El 13 em vaig llevar tranquilament i a una hora molt més prudencial. El dia no acompanyava gaire ja que estava força núvol.
Amb l'italià (Walter) i un dels holandesos (Martin), vem decidir anar a Coral Bay per fer una mica d'snorkel i veure què tal estava aquella altre platja.
Al arribar, algú em saluda, i veig que són la parella anglesa de Malaca. Xerrem una estona, i cap a l'aigua. Veig un peix Napoleó (crec que es diu així) enorme, i aquest cop, per sort, porto la càmara i el fotografío.

Després d'una estona a l'aigua surto, xerro una mica més amb la parella anglesa, i tornem a la Long Beach, juntament amb l'italià i l'holandés.
Anem a dinar, i havent dinat, com que tinc les ulleres, tubo i càmara, decideixo provar sort al mateix lloc del dia abans, a veure si puc tornar a veure la petita rajada.
Al cap d'uns minuts a l'aigua, me la torno a trobar, i aquest cop si, inverteixo tot el temps que em permet la batería de la càmara per fotografiar-la fins a la sacietat!!
Quan la càmara ja se'm va apagar per falta de bateria, vaig sortir de l'aigua i cap a la dutxa.
Arribant al bungalow, em comenten que demà haig de deixar aquest ja que el tenien reservat desde feia uns dies, i decideixo anar a buscar lloc per demà moure'm.
No puc fer cap reserva, però sembla que he trobat lloc.
Després d'aixó, cap a sopar. Coincideixo amb els holandesos i la parella anglesa.
Els holandesos em comenten que volen fer una sortida d'snorkel l'endemà, però no s'han informat de res. Vaig al xiringo del costat, pregunto i en menys de 5min ja tenim lloc per l'endemà amb paga i senyal feta, i sabent que hem d'estar a les 10'30h a lloc per sortir cap a les 11h.
Sopem plegats, i també apareix l'italià. Estem de xerrera una llarga estona, i quan ja han tancat el xiringo, decidim moure'ns cap a un bar, per continuar xerrant. La gent va anar marxant i l'últim vaig ser jo. Sense voler-ho ja era força tard....

No hay comentarios:

Publicar un comentario