lunes, 18 de junio de 2012

BIG TURTLE!!!!







El dia 17 ha estat el primer des que vaig tornar a Malàsia, que m'he llevat sabent que tota la gent que coneixía, ja havien marxat de les Perenthian. El Walter (l'italià) ha marxat aquest mateix matí i ahir vespre ja ens vem despedir.
Tot i aixó,res m'ha impedit, fins hi tot el dia núvol d'avui, que tornés a fer snorkel (per variar....) i al mateix lloc on havía vist la rajada i tantes vegades he tornat. Avui tot semblava més “tranquil”, però de sobte m'he trobat amb una tortuga gegantina, que s'ha acostat moltíssim a mi sense espantar-se, i l'he pogut seguir i fins hi tot tocar-li la closca un parell de vegades, sense que aquesta s'immutés.
L'he fotografiat a més no poder (també per variar), però la proximitat a la que he estat avui de la tortuga, m'ha permés disfrutar com un boig!!!!
 Finalment aquesta ha marxat mar en dins (molt tranquilament) i ja l'he deixat estar.
Després encara he fet algunes fotos més a alguns peixos i coralls i ja he sortit de l'aigua.
Un cop fora l'aigua, he anat a informar-me per saber preus per fer el curs Advanced Padi, i cap a menjar algo, ja que era força tard.... Aprofito per tornar al mateix bar-restaurant d'ahir ja que tenen wi-fi i és força econòmic, i després d'escriure alguns mails de tornada cap al bungalow.
Faig temps tot escoltant música fins l'hora d'anar a sopar, i havent sopat, retiro novament cap al bungalow per mirar una peli i anar a dormir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario