jueves, 24 de mayo de 2012

RULARÉ I RULARÉ I SULAWESI CREUARÉ....


El dia 24 em sona l'alarma a les 07h, ja que haig de mirar el bitllet per arribar a Ampana, des d'on vull agafar el ferry per arribar a les Togean Islands. Cap a les 07'15h una senyora desde darrera la porta, em diu que tinc un te a fora. Surto per recollir-lo i també hi tinc un parell de madalenes (o algo similar), i a més, la senyora em comenta que si vull anar a Ampana, em passa a recollir un bus a les 10h, i que em ven el bitllet allà mateix: EXCEL.LENT!!!!
Ja que estava llevat i despert, aprofito per anar a treure diners i escriure lo pendent del blog, fent temps abans de que m'arribi el bus. De sobte a les 09'15h em piquen a la porta dient-me que tinc el bus esperant-me!! Recullo la bossa de mà, carrego motxilla, pago l'habitació i bitllet i cap al bus!!
Aquest cop “només” han estat 6h de trajecte fins a Ampana. Però amb la desagradable sorpresa que el meu ferry només surt pel matí, i demà divendres precisament no n'hi ha!!
Canvi de plans: m'he instal.lat en un hotelet per passar el que queda del dia, i demà finalment agafaré un ferry cap a Bomba, una població de les Togean, però que en principi no entrava en els meus plans. Ja veurem què passa.
Ara, després de dutxar-me i canviar-me, cap a internet altre vegada a mirar les diferents opcions que tinc per sortir d'Indonèsia, ja que en 14 dies s'acaba el meu visat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario