martes, 1 de mayo de 2012

2+1=3

El dia 19 finalment em vaig llevar a les 2'45h per veure el partit Chelsea-Barça, de semifinals de la Champions, amb el resultat pertinent, 1-0. Acabat el partit a dormir altre vegada, ja que a les 7'30h ens llevabem per preparar equipatge, esmorzar i marxar cap a les illes Gili. Ens esperaven 9h de viatge en ferrys i mini van (furgoneta-taxi).
A les 9h agafavem el ferry desde Padangbai fins a Lemba (a Lombok), quasi 5h de travessa.
Arribats a Lemba, ens diuen que ens hem d'esperar 1h, ja que la furgoneta que ens ha de portar, no ha pogut arribar. Els hi vaig demanar un descompte en el preu, ja que no era el nostre problema, i que havien tingut temps de sobres amb 5h per avisar a la furgoneta. Amb tot aixó, vem coincidir amb una noia de Barcelona, que estava mig penjada pel transport i li demanaven una pasta per arribar a les Gili.
Finalment i en vistes de tota la moguda que teniem amb el transport, li van abaixar el preu, i amb aquests diners extres, van agafar una altre furgoneta taxi, que ens va portar als 3 (Andrea, Fred i jo) fins a Bangsal.
Des d'on vem agafar el ferry fins a Gili Trawangam.
Un cop arribats a la illa, trobem lloc per instal.lar-nos els 3, i decidim tot i ser fosc, anar a fer un banyito al mar.
Fet el banyito, prenem algo en un dels molts bars que hi ha al carrer principal, parlem amb un noi de Castelló que treballa fens d'instructor, i ens ven el producte per fer submarinisme.
Tenim clar que l'endemà no serà, ja que volem descansar, i tot just acababem d'arribar a l'illa.
Dutxetes, i cap a sopar a la “Plaça del mercat”. Allà coincidim amb uns espanyols, xerrem una mica i quan ens estem movent per anar a algun bar, ens trobem a la Chanti i al Pedro (de BKK).
Els saludem, i ens comenten que és l'aniversari de la Chanti. Ja tenim la festa muntada, i fins les tantes!!!!!