miércoles, 18 de abril de 2012

WATER WORLD!!!!!

Avui m'ha faltat poc per convertir-me en peix!!!! M'he passat el dia a l'aigua!!!!
Al matí ens hem llevat quan ens ha donat la gana (finalment eren les 09'30h).
Esmorzar, preparar la càmara i cap a la platja. Per començar hem anat a la Blue Lagoon beach, ja que ens han dit que per fer snorkel estava molt bé. I realment estava bé, però tampoc era tant desorbitant....i la platja, si la d'ahir era minúscula, l'ha d'avui era un apèndix. No hi havia lloc ni per les tovalloles quasi.
He estat quasi una horeta fent snorkel i fotos, i al sortir, ja ens hem mogut cap a la platja d'ahir (Biastugel), ja que era una mica més gran, i jo volía tornar a veure tortugues!!
Hem arribat a la platja, i cap a l'aigua altre vegada  amb la càmara i la carcassa!!!!
He estat molta estona fent snorkel i les fotos corresponents, i quan ja creia que no sería possible repetir.....,
allà ha aparegut!!!!!



Una tortuga, del mateix tamany que la "petita" que vaig veure ahir. Li he fet fotos a més no poder, he nedat al seu costat una bona estona, m'he summergit amb ella, i finalment quan ja ha marxat cap a mar obert, jo he tornat cap a la platja, eren les 14'30h.
Parada per dinar, i un cop dinat, cap a l'aigua altre vegada mentre el Fred es cascava una siesta....
He tornat a fer fotos a més no poder, i he tingut la sort de trobar-me una segona tortuga, i aquest cop força més gran, que de fet ha vingut directe a mi, i quan jo ja li tocava el cap, quasi, m'ha vist m'ha esquivat, però no ha marxat. He tornat a nedar al seu costat una bona estona, m'he sumergit amb ella, i finalment també ha marxat a mar obert.... jo cap a la platja, però abans d'arribar a aquesta, m'he trobat al Fred que m'ha comentat que portava algo més de 2h dins l'aigua!!!!
Aleshores ja he decidit sortir, hem estat una estoneta a la platja prenent una cerveseta, i cap a la geusthouse,on ja hem comprat els bitllets per marxar demà cap a les Gili islands, dutxeta i cap a sopar.
Segurament ara anirem a dormir, i jo cap a les 02'30h em llevaré per veure el partit del Barça contra el Chelsea juntament amb el propietari de la guesthouse, que per cert, ja m'ha donat la notícia que el Madrid havia perdut el seu partit de Champions.....
Demà cap a les Gili!!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario