lunes, 9 de abril de 2012

ESCALADA!!


 El 31 em vaig tornar a llevar tard, i ja no vaig trobar a ningú a l'habitació, per tant, banyador, samarreta i cap a la platja a buscar a la resta de gent de la nit anterior.
Dit i fet, me'ls trobo esmorzats i de tertúlia en el ar a peu de platja. Faig un banyico per despertar, i esmorzo.
Havent esmorzat -tard-, el Roberto (zaragozano escalador) ens proposa d'anar a escalar pels voltants.
Acceptem, tot i que tant el Martí com jo no hem escalat quasi mai, però la Gemma se'n moría de ganes.
Per començar, obre via el mateix Roberto i la Gemma l'assegura. El Martí i jo fem el turista mirant com escala... Ja amb la via oberta, arriba el moment pels turistes i començo escalant jo....!! Als 5min ja estic enganxat a la paret i amb una tensió als braços, que em fa desistir molt rapidament.
Continua el Martí, amb uns minuts més “d'aguante” i “s'acabó”, i finalment la Gemma, que ella si que arriba fins a dalt de tot de la via.
Al vespre tornem a sopar plegats, prenem algo en el mateix bar de la nit abans, i finalment fem retirada a una hora prudent, ja que l'endemà tenim pensat marxar cap a Malasia, i concretament fins a l'illa de Tioman (per sota de Kuala Lumpur).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario