viernes, 13 de abril de 2012

NI TSUNAMI, NI BALI, NI RES DE RES!!


El dia 12, em llevo decidit a comprar el bitllet per anar cap a Bali.
Truco al noi del dia abans, i em diu que en 30min es presentarà a l'hotel amb el bitllet. Preparo equipatge per fer el check out així que arribi el noi, però al cap d'1h, ni rastre d'ell.
El torno a trucar i em comenta que els preus estan DESORBITATS!!!!, però que si vull per demà dia 13, són algo més econòmics (però res a veure amb els preus del mail de la nit abans, continuen sent cars!!). Li dic que ho deixi estar, i de nou la meva cara és tot “un poema”. Faig el check out, i la recepcionista em pregunta que què em passa. Li explico la situació, i em comenta que ella em pot fer la gestió del bitllet d'avió i una mica més econòmica, i a més m'explica com funciona el sistema de comprar bitllets a Indonèsia:-”si veus un preu maco, compra´l al mateix moment, si esperes 30min ja pot haver pujat!!”-.
Em decideixo a comprar el bitllet i torno a fer el check inn al mateix hotel.
M'he passat el dia endollat a l'ordinador, actualitzant el blog, escrivint mails a gent que he conegut durant el viatge, perquè m'aconsellin llocs per anar d'Indonèsia, etc, etc, etc...
Finalment tinc bitllet per marxar demà al matí cap a Bali, ja veurem què passa...???!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario