viernes, 13 de abril de 2012

“ y tropecé de nuevo y con la misma piedra...”


El dia 11, em llevo per anar directament a l'estació de ferris i mirar d'anar cap a Pulau Batam, on sembla que hi ha molts més ferris per arribar a alguna illa paradisíaca, on poder fer submarinisme i snorkel. Trobo bitllet i surt al cap de 10min, excel.lent!!. Hi pujo i efectivament a les 10h exactes salpem cap a Pulau Batam.
Després d'1h de trajecte arribem a destí, però resulta que m'han deixat, altre vegada, a la part que no tocava de l'illa (segons el meu criteri!!). Desesperat, m'assento a llegir la guia per mirar que puc fer, ja que porto un dia i poc, i la única cosa que he fet ha estat gastar temps i diners.
De sobte se m'acosta un noi (local), i em diu si em pot ajudar. Li explico que vull anar a alguna illa xula, i em comenta que el millor és agafar un avió i moure'm cap a Sumatra, Kalimantan, Java, Bali, etc... La meva cara ho deia tot, sense haver dit res!!
Entre pitus i flautes el noi es va estar quasi 1h donant-me les explicacions corresponents, i de sobte em demana el mail. Li donc, i finalment i un cop decidit (jo), agafo un altre taxi, aquest cop per anar cap a Nagoya (principal ciutat de l'illa, i on en principi podría trobar bitllets d'avió).
Em toca instal.lar-me en un hotel, que tampoc es que sigui barat, però no em queda més remei!!
Per sort tenen wi-fi, i l'aprofito a mes no poder.
Al vespre, mirant el correu electrònic, em trobo un mail del Martí, on m'avisa que hi ha hagut un terratrèmol, al nord de Sumatra i que hi ha alerta de tsunami. Baixo a recepció a preguntar “com està el pati”, i em diuen que estigui tranquil, ja que el terratrèmol està a l'altre costat de l'illa de Sumatra, i que és quasi impossible que ens arribi. Tot i aixó, encenc la tv per veure les notícies a veure que diuen al respecte.
Amb tot aixó, al tornar a mirar el correu, em trobo un mail del noi del matí donant-me preus i horaris d'avió per anar cap a Bali, així com un teléfon de contacte. Li contesto el mail donant-li les gràcies, i a dormir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario