miércoles, 11 de abril de 2012

ALONE IN SINGAPUR


El dia 9, em vaig llevar amb la intenció de comprar un bitllet per marxar de Singapur, quan abans millor, ja que és una ciutat CARÍSSIMA!!!!
Finalment i després de quasi 1'30h de trajecte entre metro i bus, arribo a la terminal de ferris, on em compro el bitllet per marxar l'endemà.
Torno cap a Little India, faig alguna foto de per allà i es posa a ploure, i amb ganes. Aleshores aprofito per anar a dinar.
Un cop passada la tormenta, me'n vaig a uns grans magatzems, relativament a prop del dorm, i finalment em compro un minialtaveu pel netbook i l'Ipod (el disc dur haurà d'esperar, no era tant econòmic...).
Passo la tarda preparant el vaitge cap a Indonèsia, carregant bateries varies, mirant correus, i al vespre a sopar, preparar equipatge i finalment parlo amb la familia (via skype) una bona estona, ja que és dilluns de pasqua i estant tots junts dinant.Després ja a dormir.


No hay comentarios:

Publicar un comentario