viernes, 13 de abril de 2012

VALE BALI?


Matinal altre vegada, però aquest cop, ja tenía ganes de veure si sortia del forat negre on em trobava, i començava a veure alguna platgeta xula...
Agafo taxi per anar cap a l'aeroport (a Indonèsia sembla que no existeixen els busos públics...), i volo fins a Surabaya i d'allà un segon vol (avió petit amb “hèlix” (?) i amb les ales per sobre del propi cos d'avió) que finalment em porta a Bali.
Arribat a l'aeroport i allà mateix pregunto per anar a les illes Gili. Per sort meva, trobo una noia super ambale, simpàtica atenta i guapa, que em dona molta informació i m'aconsella que m'instal.li a Kuta ( a tocar de l'aeroport), i demà de matinada agafi un bus i després el ferry per arribar a les illes Gili.
Decideixo fer-li cas, i sant tornem-hi amb el taxi de torn, fins a algun lloc on poder dormir.
Quan estem al centre de Kuta, el taxista em vol deixar i que m'espavili per trobar lloc. Li dic que si em deixa abans d'instal.lar-me en algun lloc, no pago absolutament res del taxi. Cap problema i fins hi tot ell m'ha trobat el lloc on estic instal.lat....
Un cop instal.lat,vaig cap a la platja (1a platja d'Indonèsia!!), però em trobo que la ciutat és com un Lloret: turistes a dojo, botigues de souvenirs, bars, pubs, etc... (Passo de llocs on no s'hi perd ningú a d'altres massificats amb ganes!!).
Vaig cap a la platja a veure la posta de sol, i la platja està a reventar de gent, mentre que a l'aigua està plagat de surfistes!!
Finalment al cap d'una estona, decideixo tornar a “casa”, per fer bugada i d'aquí cap a sopar.
Tot i aquest panorama de turisme i ciutat, crec que em quedaré un o dos dies aquí, ja que estic una mica cansat d'arribar als llocs i marxar l'endemà i també tinc ganes i necessito descansar una mica. Demà miraré de buscar info per anar cap a les illes Gili, i ja decidiré.....

No hay comentarios:

Publicar un comentario