lunes, 9 de abril de 2012

CONTINUEM DE RUTA....

El dia 03 ens llevem d'hora per mirar d'arribar-nos a les torres Petronas, i després poder agafar el bus fins a Mersin, i d'allà el ferry fins a l'illa de Tiamon (el nostre destí desde fa 3 dies!!).
Anem cap a les torres després d'agafr els bitllets de bus, i primer anem a la torre Menara, on pugem el Martí i jo, per veure Kuala Lumpur desde el mirador. Les vistes no maten, i les Petronas, es veuen de perfil- semi xasco-. Baixem i un cop abaix, la Gemma i jo anem cap a les Petronas a peu, mentre que el Martí ja torna cap a l'estació de busos perque se li ha trencat una de les betes de les abarques, i es vol canviar de calçat.
Mentre, la Gemma i jo ja hem arribat a les Petronas, i realment no seran les torres més altes, però impressionen, i són super reconeixibles.
Fem les fotos de rigor, i entrem a preguntar si es poden visitar. Ens diuen que cap problema, però l'entrada més d'hora per poder pujar és a les 16h (nosaltres ja esatrem de viatge-altre vegada!!-), decidim tornar cap a l'estació de busos, on ens trobem amb el Martí, i pillem el bus que ens portarà fins a Mersin.
Com que les coses quan s'atravessen ho fan a lo grande!!, hem arribat a les 19h a Mersin, just a temps en teoria de pillar el ferry, però per variar, ja no hi ha ferris. Hem agafat bitllets per demà, i a veure si demà (desprès de 4 dies!! MANDA H....S!!), podem arribar a l'illa de Tioman.
Instal.lar-nos en guesthouse, soparet i cap a dormir. Potser ens llevem per mirar el barça a les 02'45h contra el Milan (¼ de Champions partit de tornada). Ja veurem que passa (amb el barça i sobretot la illa!!)