domingo, 15 de abril de 2012

PARADA PERÒ NO FONDA....

Doncs avui dia 14, he dormit a més no poder, fins que m'han despertat per si necessitava que em netegessin l'habitació, eren les 10h. M'he activat per no perdre l'esmorzar (inclòs en el preu de l'habitació), i com que ja tenía decidit que avui no em movia de lloc, he aprofitat el mega estenedor que hi ha al lavabo, per acabar de fer la bugada (ara ja ho tinc tot net, o més net que fa 2 dies...). He aprofitat per mirar la guia, i escollir diferents llocs per anar durant el temps que estigui per Indonèsia (sempre que no siguin preus desorbitats,i hi hagi bona comunicació clar!!). Després d'aixó, tovallola i cap a la platja que hi falta gent. I realment m'he quedat parat!! Si ahir cap a les 17h estava atiborrada de gent, fent surf, cantant, escoltant música, etc... avui erem quatre gats i no gaires surfistes a l'aigua. Prendre el solet, banyitos, algo de lectura i poca cosa més, han estat les activitats del dia. Cap a les 16h la platja s'ha començat a omplir de valent,però uns núvols super negres han fet que m'activés per dinar, i havent dinat ha caigut una migdiada força més llarga del que pretenía, però molt benvinguda. Després ja he recollit part de la bugada, ja seca, i cap a donar una volta i a sopar. Demà sembla que serà l'últim dia a Kuta, ja que tinc intenció d'anar cap a les Gili Island el proper dilluns, i per poc que pugui instal.lar-me allà uns quants dies, per mirar de fer snorkel i submarinisme, ja que diuen que és tot un espectacle...? A veure si demà puc comprar els bitllets i dilluns ja moure'm sense gaires sorpreses...

No hay comentarios:

Publicar un comentario