miércoles, 11 de abril de 2012

DE FESTA EN FESTA...

El dia 6, haviem d'estar a les 09'30h a recepció per anar a fer snorkel, però al despertar-me veig que són les 09'45h. Aviso al Martí i em diu que està plovent moltíssim i que no creu que poguem sortir.
M'activo per anar a parlar amb la dona de la guesthouse, i tampoc veig que plogui tant.
La dona em diu que podem sortir, però que si volem esperar 2h, cap problema, i que si volem anular l'excursió, ens torna els diners (INCREÏBLE!!). Amb tot aixó el Martí ja estava allà amb mi, i decidim esperar un parell d'horetes més.
Tornem a dormir, i en “menos que canta un gallo” (alias 2h), ens obren la porta i ens avisen que en 30min fem la sortida.
Ens activem com podem, esmorzem algo i cap a la barca.
A la barca anvem 3 nois joves que eren els que portaven la barca, 2 nois indis i nosaltres 3.
Fem la primera parada a Coral Island i l'espectacle és INCREIBLE!!!! Coralls, peixos a tope i de tots colors, etc... Estem super contents de poder fer l'excursió, tot i que el Martí si es descuida, s'hi deixa el cap al saltar de la barca (però ell com si res...).

D'allà ens porten a una platja “llarga”, però resulta que s'acosta una tormenta, i ens diuen per saltar-nos aixó i anar a fer directament snorkel a Malang rock,un altre lloc. Acceptem, però al arribar a Malang Rock, entre el vent i els núvols, ens aconsellen d'anar a dinar a Salang.
Anem cap allà, on dinem tranquilament, tot recordant la festeta de la nit anterior, i rient amb anècdotes varies (com un saltet del Martí desde la barca, a peu de platja).
Havent dinat, tornem cap a la barca, i ens porten a Soyak Island a fer snorkel.
Altre vegada moltíssims peixos, coralls i alguna anèmona amb els corresponents peixos pallasso.
Fet aixó tornem cap a casa, dutxetes i a dormir una mica (que ens fa falta!!).
Al vespre tornem al mateix restaurant del dia anterior, juntament amb l'Àlex (el rus que està ara al dorm i “suplint” a la “espejitos”), i continuem fent recordar el nom de “Gemmmmma” a la gent del restaurant (ja la coneixien!!).
Un cop sopats, tornem, altre vegada, al mateix bareto (Peace Place), i el bon rotllo amb la gent del bar, fa que ens plantegem quedar-nos un dia més allà, encara que finalment decidim que es millor marxar l'endemà, però tot i aixó no ens treu que acabem amb una altre petita gran festa amb ells, fins l'hora de tancar.