lunes, 9 de abril de 2012

VIEW POINT YES, LAGOON NO

El 30 ens llevem amb la calma (realment anem MOLT relaxats!!), i després d'esmorzar, decidim anar a la llacuna que hi ha per aquí. Després de suar com a bojos, arribem al view point, amb boniques vistes, però poc espai i força gent. La foto de rigor, i cap avall, quan decidim anar també a la llacuna. Comencem a baixar per la muntanya, i de sobte ens trobem amb un primer rappel que tot i no ser gaire complicat, si que impressiona. El baixem però al arribar al segon rappel, jo ja em faig enrera, i m'espero uns minuts fins que torni la Gemma, que ella si que ha baixat (i fins abaix!!).
Tornem de l'excursioneta i visitem la “cova de la princesa”, que la veritat no té absolutament res d'interessant per veure!!
Tornem per trobar-nos amb el Martí, una mqiueta de platgeta, dinar alguna cosa i migdiada.
Al vespre anirem a sopar i hem mig quedat amb un zaragozano i una mexicana per prendre alguna cosa, amb els que hem coincidit per dinar.
Arrivat el vespre, ens trobem al Roberto (el zaragozano escalador), i acabem sopant plegats en un bar amb barbacoa de peix i pollastre gratuïta!! Un cop sopats, decidim anar a prendre algo, i en vista de l'oferta social, acabem en un bar al costat de les guesthouses respectives. I coses de la nit, acabem, no a les mil, però si força més tard del que ens pensavem, però passant una molt bona estona.