miércoles, 11 de abril de 2012

AIXÓ ÉS SINGAPUR!!

El dia 8 ens llevem per l'esmorzar, i després d'aixó el Martí i la Gemma, ja fan el check out. Ells tornen aquesta mateixa nit a BCN,mentre que jo me'n vaig cap a Indonèsia, però encara em quedaré un dia mes a Singapur.
Fet aixó, mirem d'anar als jardins de Mc Ritchie, on hi ha unes passarel.les elevades, per entre els arbres.
Arribem als jardins en qüestió, però resulta que no són exactament aquells jardins els que tenen les passarel.les, i despres d'una breu visita, i en vistes de que encara els hi queden unes hores, diuen per anar a la Esplenade, al centre de Singapur.
Ens hi arribem amb el metro, i al.lucino amb els edificis que hi ha per allà, i concretament amb el “barco”. Un mega hotel de 3 blocs, amb 57 plantes, i on a dalt de tot, hi ha una “estructura” en forma de “barco”, des d'on tens un mirador de Singapur, a més d'un parell de bars-restaurants (no precisament econòmics!!), i una piscina “sin fin” (només pels clients de l'hotel!!), que deu impressionar basntant banyar-s'hi!!!!
Pugem fins al “barco”, on prenem una cervesa (gràcies Martí!!), i mirem de veure la posta de sol. Però amb el dia núvol i que ja no tenen gaire temps, tornem a buscar les seves motxilles al dorm, i ja els acompanyo al metro, on em despedeixo d'ells.
Fet aixó, me'n vaig cap a sopar, faig una cervesa a la seva salut (la vaig fer!!) i a dormir.


No hay comentarios:

Publicar un comentario