martes, 17 de abril de 2012

WE MEET AGAIN!!


WE MEET AGAIN!!
Ahir després de penjar l'entrada al blog amb els meus planings, 
i actualitzar el mapa(mireu-lo en gran o pocs canvis trobareu 
-coses de la informàtica o innexperiència meva...-),em vaig 
trobar un mail del Fred (el belga d'India i Birmània) dient 
que arribava avui(16-4-2012)a Bali amb avió. Per tant canvi
de plans again, però cap problema.
Al matí m'he llevat, he mirat els mails, i he deixat 
encàrrec a la recepció de la guesthouse,de què anava a 
la platja (per si apareixía el Fred). 
Un cop allà (on the beach), i al cap d'unes hores, ha aparegut.
Hem dinat plegats,una volta per la “ciutat”,més platgeta, 
dutxeta i cap a sopar.
Ens hem explicat els viatges respectius, i sembla que demà, 
ja si, marxem plegats cap a Padangbai, per passar-hi algun 
dia, i d'allà moure'ns cap a les Gili Islands.
Pel que fa a la resta de viatge per Indonèsia, no hem parlat res.

No hay comentarios:

Publicar un comentario