domingo, 15 de abril de 2012

CON ESTO Y UN BIZCOCHO, ME LARGO MAÑANA A LAS OCHO

Doncs si!! Demà a les 08h (en principi i si la informació que m'han donat és correcte)agafo un bus per anar cap a Denpasar i allà un segon bus fins a Lovina al nord de l'illa de Bali. He estat a Kuta 2 dies i mig per descansar i reposar-me una mica de la “super” entrada que vaig fer a Indonèsia. Però ja en tinc prou de turistes 3D fent-se passar per teenagers, surfistes enrotllats marcant musculitos i “concursos” de misses turístiques on the beach... Me'n vaig cap al nord de l'illa, per veure altres coses, i si puc, fer snorkel i/o submarinisme que en tinc unes ganes que em moro. He aconseguit contactar amb uns coneguts amb els que vaig coincidir a BKK, i segurament ens trobarem d'aquí a uns dies a les illes Gili. Pel que fa al resum del dia, poca cosa: dormir, platgeta, dinaret mirant la F-1, mentre xupava del frasco wi-fi d'un Mc Donalds, més platgeta i preparar equipatge per demà. Ara cap a sopar, i a dormir d'hora, que demà tocar desplaçar-se, i aixó per aquests països sempre és una sorpresa constant, i mai saps quan arribaràs, tot hi que m'han dit que amb 4h puc arribar a Lovina, ja veurem....
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario