martes, 1 de mayo de 2012

ÉS EL DIA DE LA ROSA....

Aquest matí de St. Jordi m'he llevat d'hora, ja que ahir no vem sortir, perque estavem reventats de les 3 nits anteriors i la sortida d'snorkel.
Esmorzar, preparar el blog i les fotos pertinents (tornava a anar retrassat...), i cap a la platja que hi falta gent.
Hem dinat tranquilament, i a mitja tarda hem coengut a una parella americana que ens han dit d'una agència per fer un treeking al volcà Rinjani, a l'illa de Lombok, molt bé de preu.
Ho hem parlat també amb el Pedro i la Chanti, i a les 20h anirem plegats a veure si ho concretem, juntament amb el Nicolas (un noi alemany amb el que vem fer la barbacoa de peix fa un parell de dies).
Després de quedar per veure'ns a les 20h, hem anat al View Point de l'illa, i hem vist la posta de sol, que tot i no ser espectacular, el paissatge bé és mereixía algunes fotos.
Dutxeta a la guesthouse, i cap a la trobada per mirar de lligar el treeking.
Ens trobem a la Pça del Mercat (on hem sopat cada dia), i després de sopar, anem a un parell d'agències, i finalment agafem l'excursió per marxar demà mateix.
Vem acabar el vespre nit, fent una cervesa tots plegats, i després encara vem intentar anar a una “party” d'un Diving Center, però realment era horrorosa i vem marxar.
Si tot va bé, demà deixem Trawangam i marxarem a fer un treeking de 4 dies desde Senaru a 600m d'alçada ( a l'illa de Lombok), per arribar a dalt de tot del volcà Rinjani de 3800m en 3 dies. A veure com m'ensurto.....