jueves, 17 de mayo de 2012

WALKING ON THE WILD SIDE


 El dia 13 em vaig llevar cap a les 09h, després de dormir moltíssimes hores. Esmorzaret, tertúlia, i cap a les 12h decidim arribar-nos al poble que hi ha més o menys a prop.
Caminem per la platja, entre roques i arbres, i després de quasi 2h de caminar i anar passant diferents sortints de platja amb resultat infructuós (ni rastre de poble ni de gent), i alguna relliscada que altre (el Pedro no es va trencar el braç de miracle!!), trobem una gent i ens diuen que el poble està a 3km.
Decidim continuar per la carretera, i de sobte un camió es para al nostre costat per preguntar-nos d'on som i on anem. Acabem tots 3 darrera el “volquete” del camió, entre mig de barrils d'oli o jo que se, i amb el camioner fent-nos fotos a nosaltres a dalt d'aquest.
Al cap d'uns minuts ens deixen en un lloc, i resulta que tampoc és el poble. Ens l'hem passat de llarg.
Tornem cap enrera caminant, i al arribar al poble, no hi ha cap lloc per menjar.  Comprem unes galetes (per enganyar a la gana), fem una passejadeta pel poble, i passem a ser l'atracció de petits i grans del poble.
Finalment decidim tornar a la guesthouse per dinar (ja eren quasi les 16h), i finalment aconseguim dinar (jo m'estava morint de gana tot i les galetes d'abans).
Havent dinat ens apalanquem al “porxo” del bungalow del Pedro i la Chanti per mirar una peli.
Després ja anem a sopar, i poca cosa més.

No hay comentarios:

Publicar un comentario