lunes, 21 de mayo de 2012

GOOD CHOICE!!!!

Doncs pel dia d'avui (18), la tranquilitat d'aquest lloc m'ha propiciat la rutina que venía buscant quan vaig arribar-hi, és a dir dormir molt, menjar i poques coses a fer (i lo poc a fer a tocar de casa!!).
Pel matí he coincidit amb el Lars (l'alemany que està instal.lat en el bungalow més pròxim al meu), i hem estat xerrant sobre els viatges respectius, i quan li he comentat que jo d'aquí a uns dies vaig cap a Sulawesi, em comenta que ell ja hi ha estat, i que és ESPECTACULAR!!!!
Li comento la ruta que tinc prevista, i m'acaba dient que és una molt bona opció (good choice), i m'ensenya algunes fotos dels llocs per on ell va estar d'aquesta illa.
Amb tot aixó parlem de les feines respectives, i resulta que ell és periodista de viatges, i esports, entre d'altres de submarinisme. M'acaba ensenyant fotos “submarines” de Sulawesi, i al.lucino. A més em diu, que em passarà info de llocs on anar a dormir, fer submarinisme,  i de la propia illa!! (tota una mina d'informació molt benvinguda!!). Però també m'avisa que les distàncies allà són tremendes!! (ja puc aprofitar per descansar aquí!!).
Després d'aixó vaig cap a l'aigua on estic una estoneta amb les ulleres, mirant els fons que vaig trobar ahir.
Acte seguit cap a dinar al bungalow del Pedro i Chanti. Fem el café amb galetes i després ja em moc al meu bungalow a fer la dutxeta dessaladora, escriure el blog tot escoltant música.
Després d'aixó vaig anar a veure la posta de sol, ja que des d'on estem, no podem veure com aquest se'n va pel mar, per tant caminadeta de 10minuts i posta força xula.
Torno a la guesthouse, descarrego les fotos i em ve a buscar el Pedro per anar a sopar.
Sopem juntament amb el Lars, tots 4, i havent sopat una mica de tertúlia i cap al bungalow a veure una peli i a dormir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario