jueves, 24 de mayo de 2012

VOLANDO VOY, VOLANDO VENGO...




VOLANDO VOY, VOLANDO VENGO...
El 21, vaig despedir-me del Pedro i la Chanti tot esmorzant plegats. Després vaig agafar un bemo i cap a l'aeroport, tot i que em van fer canviar de bemo, i el segon, no hi havia forma de que arranqués (l'home volia omplir-lo fins als topes). Al dir-li que m'hauría de pagar el bitllet d'avió (si jo el perdía), vaig ser força convincent, ja que va arrencar i em va portar el primer.
Aeroport de “quita y pon”, on els polis estaven més encuriosits per mi i d'on era, que no pas pel meu equipatge de ma. L'equipatge de facturació el van pesar amb les típiques balances d'agulla, i cap al carretó just darrera la porta. Fins hi tot vaig veure com carregaven la motxilla a l'avió (manualment clar!!). 

Trajecte d'1'30h per deixar l'illa de Flores de majoría cristiana per arribar-me a l'illa de Sulawesi de majoría musulmana. Vol molt tranquil, i arribant a l'aeroport de pet cap a la terminal de busos per mirar d'enllaçar amb algun bus i anar cap a Rantepao.
Per variar, vaig haver d'esperar vora 7h, ja que el bus no sortia fins les 20h.
Vaig aprofitar per comprar algo pel trajecte, dinar, anar a internet, fer-me cosir la motxileta de mà (estava a punt de trencar-se, i me l'han cosit de nassos per 5000INR=0,40€).. Amb tot aixó vaig conéixer un guia de Rantepao, que ja em venía algun treeking, excurions amb moto pels voltants de la població, etc,etc, etc... Vem fer el viatge plegats, però per sort meva, en seients diferents (aquesta gent quan volen poden arribar a ser força insistents!!).
Després de quasi 9h de trajecte nocturn, vaig arribar a Rantepao cap als voltants de les 05h de la matinada, amb la sorpresa, que el lloc que m'havien recomanat per dormir, estava tancat i no hi havia ningú a recepció. Finalment al cap d'uns 20min, va aparéixer un home (completament adormit) que em va obrir , tot dient-me que no tenía habitacions, però que em podia esperar allà fins les 06h per buscar un altre lloc per dormir, tot fent un café- invitació de la casa (pel sol fet de demanar-li habitació)-CONTINUARÀ..... -


No hay comentarios:

Publicar un comentario