miércoles, 2 de mayo de 2012

DEL SURF AL SNORKEL O A VISITAR PLATGES....

El 30 ens hem llevat tranquilament i esglaonadament, hem esmorzat, i quan d'entrada tot apuntava que aniriem a fer surf, ha resultat que no és tant fàcil trobar platges per a principiants, i encara menys, de fàcil accés.
Haviem de llogar les planxes de surf, una barca per anar fins a la platja, i només teniem 2h d'espera de la barca per tornar-nos, si trigavem més, ens hagués tocat tornar remant durant més d'1h sobre la planxa de surf, fins a alguna platja propera a la “nostra”.
Amb tot aixó, el Robert (l'anglès), ha aparegut dient que ell anava a fer snorkel. No he trigat ni un segon a apuntar-me amb ell.
Semblava que el Pedro, Chanti i Fred també s'animaven, mentre que el Niklas ha dit que ell anava a fer surf.
Decidits per anar a fer snorkel, optem per llogar 3 motos per tots plegats i poder moure'ns pels voltants i arribar a les platges.
Fem tots els tràmits corresponents per les motos, i quan ja sembla que arrenquem, el Pedro, Chanti i Fred, decideixen que van a veure les platges del voltant.
Finalment jo vaig amb el Robert cap a una platja a fer snorkel, i al arribar ens trobem que estem sols. No hi ha absolutament cap turista, i de gent local són 4 o 5 que treballen en un xiringo venent menjar i beguda.
Anem cap a fer snorkel, i la corrent és brutal. Després de quasi 30min intentant nedar, la corrent ens arrossega pràcticament a tocar de la platja.
Decidim parar per dinar i havent dinat anem a un altre costat de la platja a veure si podem veure alguna cosa més que onades. Ho aconseguim: veiem coralls, peixos varis, etc... però tampoc és un d'aquells llocs super magnífics (tot sigui dit, ara mateix estic molt mal acostumat per veure fons marins!! Ja m'hagués agradat veure els fons i peixos d'avui fa uns quants mesos o anys!! Hagués al.lucinat segur!!).
Al sortir ens trobem a tota la colla pesigolla, surfera, platgera i snorkeliana.
Passem la resta de la tarda plegats, escoltant música alguns, jugant a futbol uns altres, etc...
Tornem a la guesthouse, i després de la dutxa, m'acosto a un café molt a prop d'aquí per connectar-me a internet. Volia escriure mails, actualitzar el blog, etc... i només he pogut llegir 1 mail i enviar-ne un altre en 1'30h (esgotadores esperes internàutiques!!!!).
Finalment i en vista de la gran connexió, hem plegat veles (internàuticament parlant...), i cap a sopar.
Sopem al mateix lloc d'ahir, i com no, la dona se'n recorda de tots nosaltres (Petrol, Candi, Freedom, Cage i Lluís).
Havent sopat tornem cap a dormir, i ara aprofito per escriure el dia d'avui abans d'anar a dormir.
Demà dia del currante, sembla que hi ha una segona intentona per mirar de fer surf, però la veritat, ja veurem que passa.....