lunes, 21 de mayo de 2012

AIXÓ S'ACABA....


El matí d'avui, dia 20, ha estat per despedir-nos del Lars, el qual ha estat un pou d'informació per mi, a més d'un “videoclub” amb mogollon de pelis i documentals que m'ha passat.
Després hem tornat a intercanviar algunes pelis  i documentals, ara amb el propietari de la guesthouse, i acte seguit m'he animat (tampoc em costa gaire) a fer el banyito de rigor amb les ulleres i he “recuperat” la càmara per immortalitzar part dels fons marins que tenim aquí davant (i que al principi no hi havia manera de trobar-los!!). M'hi he passat una bona estona, i al sortir el Pedro em comenta que havia vist sortir de l'aigua una iguana força gran. Jo me'n vaig cap al meu bungalow a fer la dutxeta abans de dinar, i just a punt d'arribar al bungalow m'apareix la iguana en qüestió (força gran!!) que al veurem ha marxat corrents. Crec que ens hem espantat l'un a l'altre, perque jo també he fet un vot al veure-la que tela!!
Hem dinat tots 3 plegats, posteriorment café amb galetes (tota una tradició entre nosaltres durant aquests dies  a Wodong), i després, hem anat a la platja a fer algunes fotos dels braçalets i penjolls d'ells, ja que m'ho van demanar el dia abans com a intercanvi per la bosseta de pell pel tabac.
Hem estat una bona estona, amb alguna compradora que altre que passava per allà, i amb l'amo de la guesthouse fent-me d'assistent puntualment.
Després hem tornat als bungalows respectius, ells per continuar fent braçalets i collarets, i jo per arreclar les fotos que els hi he fet.
Al vespre hem pres un parell de cervesetes tot sopant, i gràcies a la clienta de la tarda (que també ha vingut a sopar amb nosaltres), em comenta que al juny comença l'època de pluges a Filipines i que per tant potser pringo i de valent anant allà.... Total vaig a dormir més preocupat del que és habitual (gens fins ara!!) sense saber on aniré a petar en menys de 20 dies.... ja ho veuré...... 

No hay comentarios:

Publicar un comentario