viernes, 11 de mayo de 2012

NOISE & QUIET

Avui  dia 9, hem seguit amb la tònica de l'esmorzaret a la terrasseta, o més ben dit al balconet (tranquil però sorollós ja que passen cotxes i motos pel davant tot el dia), per al cap d'una estona anar a veure el mercat on ahir ens vem trobar al Berni (ja que jo volia fer algunes fotos, i ahir finalment no en vaig fer ni una).
Abans d'activar-nos cap al mercat, ja hem encarregat els bitllets de bus per demà anar cap a Ende.
Després el Pedro i jo ens hem activat per anar al mercat mentre que la Chanti ha preferit quedar-se a la guesthouse fent braçalets i collarets.
Un cop al mercat, hem començat a fer algunes fotos i al cap de 10min, ja ens han fet sentar per prendre un café amb gent del mercat. En menys de 5min, estavem rodejats de gent del mercat fent-nos fotos a nosaltres i nosaltres a ells (altre vegada!!).
Amb tot aixó, ens anaven preparant el café, però abans ens han fet provar un aiguardent, que realment a quarts d'onze del matí, no senta gaire bé, però ha sigut ideal per treure les millors rialles dels locals amb les cares que feiem al empassar-la.
Hem estat una bona estona xerrant amb la gent del mercat, fins que finalment ens han proposat que anessim a RutangPum a veure les típiques cases tradicionals indonèsies.
Així ho hem fet, i després de 30min caminant, hem arribat a RutangPum, on ja ens feien pagar 20000INR (1,75€) per veure les cases. Hem decidit que no feia falta “entrar”, i hem fet mitja volta, i de tornada,  hem comprat unes mandarines i hem anat a recollir a la Chanti a la guesthouse per anar a dinar plegats.
Havent dinat, ells s'han quedat a la guesthouse, mentre  que jo he decidit tornar cap al poble, per treure diners i mirar de fer algun encàrrec, ja que demà dia 10, a les 7h ens passa a recollir un bemo, per anar cap a Ende, i d'allà, si podem, mirarem d'arribar-nos a Moni, per segurament d'aquí a un parell de dies anar al volcà Kelimutu (té 3 llacs de diferents colors), i ens uns dies mirar d'arribar-nos fins a Maumere, on sembla que força a prop, hi ha cabanes a molt bon preu, tranquiles i platges molt xules per fer snorkel i submarinisme, per relaxar-nos alguns dies tranquilament.
Després dels encàrrecs al poble, tornada a la guesthosue, amb tarda de lectura i escriptura, en una tarda de ruixats força intensos, i una fresqueta força benvinguda després de molts dies de calor i solet.
Sembla mentida que fa uns dies ens passessim el dia en banyador i (màxim) samarreta, mentre que ara una jaqueteta no fa cap nosa, i a la nit, una manta al llit és super d'agraïr. Estem a la muntanya!!!!
Ara anirem a sopar, i preparar equipatges per demà ja marxar de Ruteng.