viernes, 11 de mayo de 2012

A MI ME'N DONAVEN 2...

El dia 2, la rutina del matí va ser la mateixa, i també vem repetir la mateixa platja del dia anterior.
Torno a fer snorkel, i al cap de poc d'estar a l'aigua em trobo un peix roca. Immòbil sota la roca, es deixa fer fotos fins que me'n canso, però continuo fent snorkel, durant una altre bona estona.
Quan ja tenía clar que tornava cap a la platja (abans no em sortissin brànquies), de sobte em giro, i em trobo la segona sorpresa del dia sota l'aigua: una serp d'aigua!!!!
No n'havia vist mai cap en directe, per tant vaig invertir uns 30min en seguir-la i fer-li fotos a una distància prudencial, fins que finalment la bateria de la càmara em va dir prou, i es va apagar automàticament. Aleshores ja si,vaig optar per sortir fora l'aigua i pendre una mica el sol.
Guesthouse, dutxes i em trobo que a l'habitació del costat tenim uns veïns nous: 2 noies catalanes i un noi de Cuenca, amb els que acabo parlant durant força estona, just abans d'anar a sopar.
Tornem les motos (ja que l'endemà marxen cap a Senggigi per començar el viatge en vaixell fins a Flores), i anem a sopar juntament amb el Max i la Sheina (del treeking del volcà Rinjani), al “Nana restaurant” i després anem a prendre algo tots plegats.
Cap a mitja nit, pleguem veles i a dormir, tot i que al passar pel davant del restaurant de la Nana, ens despedim tots d'ella i la seva familia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario